Firande!

Oliwer fyller 14 i morgon men vi firade idag. Passa bäst för alla om jag säger så. Igår då vi var på Coop blev Oliwer lite sur på mig för att jag köpte en bit smörgåstårta och sa att den var åt mig. Han sa inte så mycke om de eftersom han lärt sig att jag måste äta lite annat än dom ibland. Kan säga att jag låg på topp i morse då det var den årliga frukost på säng. Han fick välja vilken dag han ville ha de.

Efter frukost fick han sina presenter i år blev de en tröja, power bank och en ny telefon.

Mamma Stina med Elton och Melker pappa Christian fastnade inte på bilden. Missade tyvärr att ta kort på Rasmus och Christoffer men men. Oliwer fick mest pengar lite saker blev det ett stort minneskort m filmer som Stina fixat av morfar fick han efter att han pratat med oss pengar. Vi tyckte väl att han inte riktigt skulle vilja ha en pistol typ luft fast inte. Det hela slutade med att pappa och Chrille tog fram den och hade super kul. Efter mycke om och men vågade oliwer pröva och tyckte de var lika kul som dom andra pojkarna. Morfar erbjöd han att byta pistolen mot pengarna han gav vilket Oliwer nappa på.
Maten har funkat för mig idag otroligt nog hade inte räknat med de men har haft en riktigt smal dag, känt mig smal och fin i kroppen ÄLSKAR sånna dagar

Har hunnit med att packa husvagn för i morgon bär det av mot Sundsvall inget bestämt när vi kommer hem. Donna är uppe i stugan och myser på där Cippa är med christoffer och Carro och blir bortskämd alla jätte.
Dax att sova så jag orkar med morgondagen har väldigt ont i axeln och ryggslutet träningsvärken har lagt sig var tvungen att göra magövningen igår för att få bukt med den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0