Sammanfattning!

Jag har helt enkelt varit för lat för att blogga. Helgen tillbringades i Rosvik. Chrille hjälpte att byta garageportar. Lördag tog Stina mig och handla, tror hon blev lite less mitt gnäll om bhn. Va dåligt den satt. Hittade 2 st på rea och så köpte jag en T-shirt storlek medium. Lite tajt var den men fatta jag kom i den. Länge sen jag kom i de eller ens tänkte tanken. Sen blev det god mat där och på kvällen blev de vin

Lite kul då deras kompisar kommer för att dricka vin med mig. Tror jag bjöd på ett litet gott skratt, känner av de oerhört fort

Va ju tvungen sjuka mig lite.

Behöver nog bara säga kärlek. Elton lärde sig säga cippi. Dom åkte på semester i går kväll. I morse fick jag sms Elton vill hem till mommo. Skoja vad jag smälter.
Var till dietisten idag och fick godkänt på de jag äter och proverna var bra. Kolesterolet hade gått ner från 6.3 till 3.2 och de är ju bra men före var provet inom de normala. Jag är nöjd.
Ska sova har tänkt ställa larmet och fara till gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0