Sur.

Gjorde världens bästa inlägg i onsdags ingen hann läsa de för att jag råkade komma åt fel ställe på mobilen så hela alltet försvann. Det grämer mig så därför har jag varit tyst. Jaja nu tar jag nya tag så kanske jag en dag kan få ett super inlägg som är genomtänkt och har ett synligt och ett dolt budskap. 
Jag var nöjd och glad i onsdags efter frisören. Älskar verkligen frillan nu har jag ju hunnit märka nackdelen med kort hår......väldigt bångstyrigt på morgonen tur det finns keps så jag kan ha en bad hairday. Men satans va lockigt hår jag har. Sist jag var korthårig var de rakt så var spännande då varken jag eller frissan viste hur de egentligen skulle bli.
Före
Efter

Torsdag var det träning ingen. Lovar att det tar jag älskar känslan i kroppen totalt slut jag har verkligen gett att. Fredag drog vi upp till stugan vilket vi alltid gör psg. Men var en snabbis på kyrkmarknaden jag hann shoppa saker vi behöver och hoppa över både korv och munkar. 
Natten mellan fredag och lördag så regnade så gud förbannat och jag var vaken till o från. Jag hade inte kroppen på min sida seg nanting. Jaja tänkte jag jag går på promenad efter 10 min hade jag inte fått upp nå flås så då jag vände jogga jag korta bitar i omgångar. Jippi första gången jag joggar. 
Jag är så jävla stolt över mig själv. Tränar äter bra röker inte. Sammanfattar helgen med mest regn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0