Träning!

Jag vet inte hur många gånger jag har gnällt över min ömma kropp och inte trott att jag ska ta mig upp känns så ikväll oxå men är ganska säker på att jag fixar det i morgon oxå. Det är en övning jag hoppar över i väntan på sjukgymnasten. Gick väldigt segt idag med men ser det som en vinst över latmasken och jag gör de sen och sen blir i morgon och i morgon blir inte alls. Oj vad jag känner mig själv.
Jag har börjat drömma en jäkla massa hela tiden, kan rent vara så att då jag vaknar är jag jätte förvirrad hoppas de ger sig snart brukar inte drömma så här intensivt. Böja dagen kl 5, nog så tidigt tycker jag men då magen och kroppen skriker mat då är de omöjligt att sova. Började med fil och hemma gjord müsli jätte gott bara jag får söta de lite dock inte med socker. Till mellanmål eller frukost nummer 2 blev de samma drog till gymmet och efter har jag märkt att jag behöver nå så det blev en protein dryck inte hela men så jag återhämtar mig lunchen tog jag hemma en halv inbakad kassler med svamp creame fresch men extra svamp. Till nästa mellanmål blev de en smörgås och resten av drycken medan jag laga middan lasagne tyvärr funka de inte för mig så blev resten av kasslern och alldeles nygjord veckosallad till kvällsmat blev de omelett.
Känner att jag är öm i ryggmusklerna av träningen.
Jag är lite förvirrad över blogg.ses app då den är uppdaterad så känner jag inte riktigt igen men o kan inte funktioner men de ger sig puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0