Vansinnig!

Kan lugnt säga att jag blir vansinnig på de mesta just nu. Oliwer på korttids och ingenting händer. Allt är upp till mig. Det är tisdag och det är dags att veckohandla, jag kan tycka att det kanske inte är upp till mig varje vecka kan väl få lite hjälp. Eller jo de fick jag ett tips på de som redan finns i frysen från tidigare vecka som inte blivit uppätet. Känns som att de är mycke slitningar just nu fast jag tror att de bara är jag som tycker de. Igår var det middag under tystnad vi har nog inte så mycke gemensamt utan Oliwer. Det är nog jag som står för den stora förändringen har ju som lagt om hela mitt liv med mat träning osv. Nu har jag dessutom sovit lite dåligt så de gör sitt till. Vill bara spy ut lite galla mellan alla tankar och funderingar, är i en sån period men de brukar komma till hösten inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0