Aj!

Igår mådde jag inte alls bra. Fick tömma magen ordentligt, känner hur jag mår så illa att jag vill kräkas. Har alltid haft svårt för de och dom säger att som gastric bypass opererad spyr man inte men hulkar upp ett vitt skum så även jag. Mitt i en hulkning skriker jag aj aj rakt ut och försöker trycka ihop skallen. Fick hjälp i säng och fläckvis lätta de men bara tills jag rörde mig för då tog de fart.
Chrille servera mig kvarg fick inte i mig många skedar och så hade jag givetvis en vattenflaska i sängen.  Så totalt under dagen mellan 11-20 ca fick jag i mig 0,5 dl kvarg och max 5 dl vatten. På tok för lite. På kvällen blev jag sugen på en omelett så min älskade make fixa de åt mig som jag var tvungen att ligga och äta men de gick ner. Trots de fick jag i mig för lite. 
Idag har jag ätit ca 1 dl kvarg och 1 st hårdbröd de är okej än så länge men med tanke på när jag åt typ kl 4 så skulle jag ha ätit igen men har fortfarande huvudvärk från h-vetet. Ska ringa dietisten idag på hennes telefontid och höra om hon har nå svar annars testar jag kirurgen. Kommer ju bli knäpp om de inte släpper snart. Alvedon är ingen idé har testat de redan då jag fick den här huvudvärken då jag träna. I smärta påminner de mig om då jag hade migrän och då var de bara citron som hjälpte behöver absolut inte vara så nu. Hoppas på svar sen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0