Borta bra men hemma bäst!

Skulle till Laxtjärn men hamnade på stugan i fredags. Det var knökfullt vid Laxtjärn 
Det var premiär turen för i år, inget jätte viktigt var glömt eller jo varma kläder. Fast det var nog inte glömt utan snarare ingen hade tänkt på de. Det har blåst nå otroligt mycke hela helgen. Vi bestämde oss för att åka hem igår av många olika skäl. Cippa är så stressad då hon inte är hemma och det började efter att Bamse flög på henne och det blir bara värre, sen så har Oliwer träning idag och så skulle de bli tredje kvällen det dracks en massa öl. Vis av erfarenhet så vet vi att tredje dagen i rad och framåt så brukar det bli tjafs om inte bråk. Maten har funkat bra hela helgen mycke tack vare att jag förberett en massa saker. Lördag drack jag faktiskt vin efter ett och ett halvt glas så hade jag fått mer än nog. Skulle locka på Isabells valp och börjar med namnet och avslutar med kiiis. Jaja fick bjuda på de goda skrattet och snällt lägga mig :-) helt frivilligt. 
Vagnen var vi tvungen att lämna då Christoffer stod framför oss men blir att hämta hem det snabbt.
Trots att maten funkat bra om jag ska klaga på nå så är det att jag har ätit lite väl mycke godis idag mår inte min mage bra har tidigare skitit cement typ och nu rinner de. Vet inte om det beror på allt socker jag fått i mig eller om det är nått annat olämpligt som min mage fått för sig att den inte gillar för jag har bara haft med mig det jag ätit tidigare. Mår lite urk nu men de går väl över hoppas snart eftersom jag ska ut och promenera i dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0