Förändringar!

Jag kör på med mina förändringar, äter mycke nyttigare nu alltid. Får nog i mig för lite kolhydrater och kalorier så jobbar på att hitta en balans som funkar. Då jag lika är igång med allt så gör vi väl en radikal synlig förändring. Bokade klipptid då Oliwer klippte sig så nu letar jag frisyr för fullt. Känner mig sugen på att klippa allt men är rädd att jag ångrar mig då mitt hår inte växer så fort sen kan det bara vara ett infall för just nu. Jag är väldigt impulsiv med att klippa mig är riktigt stolt över att jag har haft disciplinen att inte klippa mig i så många år.
De enda jag är säker på är att jag inte kommer hem med en rak page för då blir jag så lik min mor att de går inte säga och för mig vore de ett straff värre än döden. 


Kanske nå sånt. 
Igår fick jag inte huvudvärk då jag träna, jippi vilken lycka. Tillbaka på banan jag vill vara på. Fick läxa över helgen promenad varje dag och så pratade jag med henne om midsommarveckan. Tyvärr kan jag inte träna dagtid eftersom det är aktivitetsveckan som pite handikappidrott anordnar och i år känner jag att jag orkar vara ledare.  Tidigare år har jag mått för dåligt en hel del beror ju på att jag inte sovit och de i sin tur har påverkat psyket nu för att jag i grunden mått dåligt men den sömnbristen jag har haft har ju inte gjort saken lättare. 
Där hamna jag på ett sidospår.  I vilket fall så var de ingen fara bara jag promenerade, känns skönt att ha en piska så jag får det till en vana för tid har jag. Vila min stackars kropp nu kände i morse att jag faktiskt hade lite träningsvärk, undra om jag tar mig ur sängen i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0