Imponerad.

Jag blir verkligen imponerad av hur folk tänker och gör. Jag är med i några grupper på fb om gastric bypass finns några väldigt vanliga frågor. Typ jag löser hår varför, när kan man dricka alkohol, varför måste jag ta vitaminer. Jag är förmodligen fruktansvärt korkad som inte fattar att en del tror att det är en Quick fix. Jag fick då i alla fall den informationen på informationsmötet ställde in mig på håravfall till och med att tappa så jag får kala fläckar eftersom jag haft så efter mina förlossningar. Hoppas ju att jag slipper de men de finns ingen som vet. 
Nä jag vet inte vad en del förväntar sig fast häpnar lite över mina egna reaktioner då jag inte tappat super mycke i vikt som ni säkert märkt. Spelar ingen större roll jag mår mycke bättre men ljuger om jag säger att jag bara var ute efter att må bättre jag vill givetvis gå ner massor i vikt och jag är beredd att kämpa för de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0