Lever.

Det blev totalt 55 minuter i träningshallen idag, nöjd. I vanlig ordning var jag alldeles för tidig därför blev de så länge, tanken är att sjukgymnasten kommer upp då jag har värmt upp. Totalt blev det 25 minuters uppvärmning sen bad jag om att få nå för insidan låren gissar att jag kommer ha träningsvärk från hell. Hon frågade mig om hur mycke jag gått ner, sen kom hon med hantlar på totalt 8 kg jag skulle kliva upp o ner från en typ låg pall som ett trappsteg. Kan säga att det är skillnad mycke jobbigare sen kom hon med en väst som vägde 15 kg jag har tappat 14. Kan inte förstå hur jag lyckades ta mig runt Lycksele djurpark förra sommaren men jag tog ju värktabletter före under och efteråt men trodde fläckvis att jag skulle dö. 
Nu är jag glad och tacksam för den chansen jag har fått ett fenomenalt verktyg. Känner att jag växer för varje dag som går mitt självförtroende stärks. Jag behöver inte längre jömma mig från livet. Min sociala fobi eller fobi är fel ord jag har bara varit osocial. Mitt gamla jag finns. Älskar denna resa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0