Lördag!

Vakna runt åtta klev upp och käka frukost la mig sen för att se klart filmen från igår. Kommer inte ihåg vad den hette och de var helt klart inte de bästa jag har sett men brukar ändå vilja se slutet. Då Chrille vakna så sa jag att jag vet inte om jag ska somna om eller gå ut och gå. Det blev promenad. De var inte bästa vädret, mulet och grått men inget regn så egentligen bästa vädret att promenera i. Sen var de dags för mellanmål och då kom mormors prinsar. Vi har lovat att vara barnvakt. Dom är underbara på alla sätt och vis men jag är dels tacksam över att få låna dom ibland men även för att vi inte har småbarn. Känns skönt att ha gjort sitt.


Melker fick en stor påse 


Elton fick en liten påse och lycklig då han fick en egen. Nu sover lillskrutten och snart mormor med 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0