Mör.

Dagen har varit väldigt rolig. Deltagarna blev tilldelade ledare för att det ska vara lättare under veckan. Jag fick fyra deltagare Oliwer fick en annan ledare och det hade kanslisten gjort medvetet för hon vet att han helst inte vill ha mig där. För att de ska gå att genomföra så behövs det vuxna som ställer upp och jag har inte nå för mig och då jag äntligen orkar. Vi började med femkamp tror att det blev lite ostrukturerat då det är så många som ville vara med i år. Första åren var de runt 15 ifjol var de 20 och i år 30 st så de blev fler än förväntat och det går inte eller tiden räcker inte om 30 st ska kasta stövel osv. Efter lunch så kom det en tjej från lillpite ullstrumers och dansa line dance med oss och lärde ut en del steg. Jag som älskar att dansa. Började tänka att de kanske är nå att börja med var ju ganska lätt ändå tills hon bjöd på show eee är nog inte så lätt. Måste ta mig en funderare och googla lite så kanske. 
I morgon händer det nya roliga saker längtar. Känner mig ganska mör i kroppen om jag ska vara ärlig och tyvärr har jag ganska ont i axeln är ganska less på att den är ond 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0