Nytt.

Träna inget förra veckan och idag blev det ett nytt program oj oj vet inte om jag tar mig upp i morgon. Jag har ju turen att Oliwer tagit en liten semester från oss och åkt till farmor och farfar. Jag körde dit honom efter träningen idag kände mig inte så läcker, håret blött i svett för svettas de gör jag. Vet inte om det finns nå positivt med de men bara gilla läget liksom. Ställer mig på varje våg jag kommer åt för att verkligen få de bekräftat att jag är under hundra fick klart lägsta resultatet hos svärmor och svärfar 97.8 jaaa.
Men tycker inte de syns ändå jätte mycke fast de sitter en del i skallen oxå är lite svullen om magen och dubbelhakan är olika stor beroende på vinkeln och ljuset.

 Var ett tag sen jag tog en helkropps bild och har ingen bra före bild. Längtar till i morgon då åker risbusken, kommer garanterat ångra mig men nä är lite osäker ändå så vi får se ska prata med frissan oxå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0