Ont!

Träningsvärk så fruktansvärt på insidan av låren. Trodde ju att latmasken eller på tok för ont för att gå ut och gå knappen skulle slå till. Tur jag känner mig själv och är envis. Besluta att gå innan vi handla för att jag kan bli för lat, trött ursäkterna är många och jag kan dom alla för att promenera men de finns ingen ursäkt att inte handla. 
De kändes verkligen då vi gick men klarade av att hålla ett hyfsat tempo ändå. 
Stolt!!
Nu vill jag bara klara av att hålla de här. Promenera varje dag förutom träningsdagar. Sen de svåraste är ju att hitta en balans mellan träningen och maten. 
Kampen med eller mot vågen pågår, den hade en svacka idag så jag är inne på tvåsiffrigt :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0