Över.

Aktivitetsveckan är över för i år. Jag är riktigt imponerad över min egen ork fast nog har det tagit på mig men kul har det varit. 
Tisdag så var vi på haraholmen och körde gokart många tyckte de var kul men alla ville inte köra och de är helt ok oxå. Oliwer var en av dom som inte ville. Onsdag så hade vi skattjakt fast de var mer uppdrag och efter lunch var de så ska de låta. Väldigt uppskattat många sångfåglar. Idag var sista dagen då var vi på fagerberget och provade på skytte. Som förälder, ledare och styrelsemedlem blev jag väldigt glad då skytteklubbens instruktör/tränare hälsade alla våra deltagare välkomna till hösten på deras träning. Känner att det finns ett hopp om att världen inte ska se ner på funktionsnedsättningar. 
Utan att peka ut personer så säger jag så här. Idag insåg jag själv hur duktig jag är då det gäller att möta och nå fram till/ta hand om autistiska och börja fråga mig själv om varför jag slutade jobba med den typen av funktionshinder men det var för att det blev för jobbigt att ha de på jobbet och hemma. 
Verkligen en kanon vecka har blivit lite konstigt med maten för mig med tycker ändå de gått bra. Mina promenader har jag inte orkat men har gått massor under dagarna. Igår kväll var jag så slut att jag hade inte en halv vettig tanke jag är ganska blank nu med. 
Puss och kram och trevlig midsommar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0