Panik!

På knappt 3 veckor ska jag på 3 månaders kontroll. Det är dåligt om jag inte gått ner mer än 3,6 kg sen 2 maj. Är det så dålig viktnedgång så gör jag något fel men vad? 
Tycker själv att jag är duktig både gällande mat och träning. Fan att jag skulle börja tänka på de nu, fast de är ju för att jag fått tid till dietisten och ska ta prover före de. Före de kände jag mig nöjd med mina framsteg. 
Nu gäller de att jag inte tappar fokus och ger upp måste försöka hitta någon utmaning och belöning till mig själv. På med stora tänkarmössan 

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst var det dig jag såg på Step In idag? :) Ville inte gå fram och hälsa mitt i tränandet ditt. Men jag ser då stor skillnad på dig, du ser mycket gladare ut också! :) Så fortsätt som du gör

Svar: Jo de var jag och jag var väldigt osäker på om de var du. Du hade absolut kunna komma och surra :-)
Tack jag kämpar på
cissi

2016-06-16 @ 19:50:06
URL: http://diamondsdancing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0