Skit dag!

Vakna kl 4 av att jag var hungrig så tyckte de var lika bra att kliva upp och äta och sätta igång med dagens att göra. Innan kl 6 hade jag müslin klar. Oliwer hade en tidig morgon oxå så hjälpte han med frukost sen drog jag igång med matmuffins så de var klart innan oliwer for till skolan och sen korttids. Jag hade ju givetvis ätit däremellan. Då har for bestämde jag mig för att vila men de gick dåligt låg o trilla tog en halv insomning inget hände. Hade ju fortfarande saker ogjorda så att säga. Men kände att om jag ska orka samtalet så måste jag. 
Mitt i allt messar min man och frågar om jag är vaken. 
Kanten obs bara irriterad över dagen har skurit bort en bit från lillfingret och måste och sys. Så iväg till Luleå för att hämta han inte en tanke på att jag ska äta i detta läge. Vi satt från 12 till 16.45 och då hade han inte fått sprutan än men jag orkade inte vara utan mat längre. Statoil i gammelstad fick rädda mig 7 timmar utan att äta eller åt de jag kunde från automaten dom hade där. Var ju inte bästa näringsinnehållet men bättre än att vara utan.
Jag har lidit utan mat kan jag lova. 
Nu är vi hemma jag har ätit o nu ligger jag utslagen i sängen helt borta 




Okej de är lite synd om han oxå. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0