Stressigt!

Bestämde att det var dax att fara med husvagn. Hmm planera maten var ju lättare förr. Då funka de med korv mackor ost och hamburgare men nu är det för dåligt näringsvärde för mig. Vist vi har korv och hamburgare nu oxå men det blir även fisk och potatis och grillat kött med potatissallad de är ju som lunch och middag men jag ska äta 4 mål till så.
Idag har jag gjort mer matmuffins och så en veckosallad, tycker den är otroligt god och dessutom håller den länge. Ska bli spännande hur jag ska lyckas packa in i kylen. 
Tur problem är till för att lösas :-) 
Plus då att jag lagat middag som vanligt. Har dock inte packat ut nå i vagnen än och har lite ont om tid i morgon. 
Ska och träna sen ska oliwer klippa sig och efter de ska Chrille på omläggning av fingret blir säkert en massa glömt så länge de inte är nå viktigt så är de lugnt. 
Ja just de jag har gjort läxan oxå varit och promenera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0