:-(

Dagens invägning gav inte resultatet jag hade hoppats på 2.2 kg så totalt 6.4 kg på 3 veckor vilket i sig är bra och mycke för mig jag brukar inte gå ner många gram av att banta.
Jag har inte hört nå från Sunderbyn under dagen vilket gör mig osäker om dom är nöjd med det jag förlorat.
Kommer att ringa i morgon känner att jag är på väg att driva mig själv till vansinne. 
Sen är jag väldigt sur i övrigt, ville att familjen skulle vara hemma för jag känner att jag behöver stödet och sällskapet. Men ja sitter här i soffan alldeles själv så de räknades uppenbarligen inte. Jaja!
Då jag är sur så är jag sur och det lär han märka och eftersom jag sa vad jag ville har jag all rätt att vara sur oxå. 
Har bara två shakes kvar innan jag får sova är trött som fan, sov inget vidare i natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0