:-)

Inga stora tankar på att börja blogga oftare, glömmer ändå alltid av de. 
Kanske borde börja med någon typ av minnes träning. 
Det händer alltid en massa i mitt liv som är både gott och ont. Just nu känner jag att livet leker en helt underbar känsla efter alla tuffa år.
Har rensat bort energi tjuvar från mitt liv, en del har mår riktigt bra av att inte ha massa dömande människor omkring mig. Tyvärr har min brist på ork orsakat att jag inte har någon kontakt med min bästa vän, men hoppas och tror att det ändras så småningom. 

Står just nu inför en livsstilsförändring som jag verkligen ser fram emot. 
Slutar snart att röka för gott dels för hälsan och ekonomin men skälet att det händer nu är att jag ska göra en gastric bypass och för att få operation måste man vara rökfri. 
Kan det bli bättre?  Bort med giftet och äta nyttigare och mindre och komma igång med träning. 
Min tid är nu. Jag har satt andra först under lång tid nu ska jag tänka på mig själv och det jag mår bra av och vill göra. 
Känner mig egoistisk fast kan se de på andra sätt oxå om min familj ska ha kvar mig vid liv måste något förändras så kanske inte helt egoistiskt :-D 
Nu ska jag njuta av livet och maten jag får äta en vecka till innan jag börjar med mina pulverpåsar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0