1:a dagen!

Snart är första dagen över. Har varit till hälsocentralen för att ta en vikt, trodde att jag skulle ha gått upp massor under min frossa :-) har helt klart haft i tanken sista tiden att jag kan nog inte äta allt efter operation i vilket fall så har jag inte gått upp men det är inga trevliga siffror vågen visa. Då jag var klar där for jag till Coop för att köpa hem bröd, familjen måste ju få äta som vanligt ändå :-) 
Nu har jag druckit 4 av mina 5 mål fått i mig 1,5 liter vatten, skvalpar i min mage nu. 
Christer jobbar över vilket i sig är ganska skönt för då är de ingen som frågar hur de går o känns :-) har ett litet psykiskt röksug kvar men inte som jag någonstans förväntat mig inget dåligt humör eller så. Skulle äta potatis och purjolökssoppa till middag då oliwer åt men den var inte god på en fläck, fick inte ner den.
Nu ska jag kämpa vidare med mitt vatten och hoppas att jag tar mig ut på en promenad i morgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0