31 minuter!

Kanske inte låter som jätte mycket men för mig är det de. Jag har inte orkat röra mig på flera år så totalt idag blev de 31 minuter, svettas som en gris. 
Har dock bara druckit 3 shakes insåg att jag inte skulle lyckas komma in 5 så tog en smoothi med 200 kalorier i stället för ca 110 just för att kroppen inte ska få på tok för lite tror inte att de heller är bra.
Familjen kom hem idag, äntligen tror de eller ej men den här gången har det varit riktigt jobbigt att vara själv jag som brukar tycka att de är så himla skönt. Gruvar mig lite för att dom snart åker igen. Var och lämnade tillbaka bilen jag lånat dom skulle grilla, morr. Vi drog hem jag skulle aldrig ha klarat av lukten, älskar grillat. 
Jag ska f.n klara detta, pepp pepp.
En kvar att dricka innan sängen och det smakar apa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0