Dag 2 och 3!

I går flöt dagen på bättre än förväntat, stora prövningen kom då jag lagade mat. Då kom suget efter både mat och cigaretter, de var bara de psykiska behovet just för att jag brukade. Klarade allt utan att fuska fast gick in i vardagsrummet medan dom åt.
Idag har Oliwer haft bowling tävling i Luleå. Han spelade riktigt bra 209 poäng på 2 serier :-) 
Däremot så blev han en retsticka då det var dax för lunch, hamburgare. Satan vad god den såg ut att vara och den lilla skitungen som bara brukar äta smackar ibland satt mmm mmmm och så skratta han.... Är du avundsjuk???  Men skoja inte med mig. Idag har det varit riktigt jobbigt att vara utan mat men det har gott. 
Kanske blev extra jobbigt för igår så började allt samtidigt djävul :-( till och med det jag borstade tänderna smaka blä de om något brukar man känna sig fräsch av men jag var nära att spy. 
Fråga i en grupp på fb och det är helt normalt kroppen går in i kretos tror jag det heter. Tyvärr har jag den smaken resten av tiden men bara bita ihop jag vill ha min operation. 
Blir spännande att se hur morgondagen går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0