Förvirrad!

Har idag öppnat 2 brev från Sunderbyn i första stod det att jag skulle komma till avdelning nånting för inlägg inför operation under dagen den 7 april kl 07.00, ja jippi operation blir av fast jag inte gått ner allt jag ska eller?  I det andra brevet stod det att jag skulle komma till avdelning nånting för inläggning inför operation/röntgen/undersökning den 6 april kl 16.00 eee vänta nu blir jag inlagd före? Hmm!! 
Lyckan är total tror jag för nu börjar mina hjärnspöken. Tänk om jag inte gått ner nog så att dom ringer i morgon efter det jag vägt mig och säger att dom flyttar op en vecka eller två. Vilken mardröm, skulle verkligen vara upp som en sol ner som en pannkaka. 
Vilket fall så är jag nervös och rädd för invägningen i morgon, jag som aldrig varit direkt brydd om vågen utan mer hur jag känner mig.  
Hoppas faktiskt att dom ringer i morgon så jag får bekräftat att det verkligen blir den 7.
Vill kolla oxå så att det jag äter antibiotika nu inte ställer till det då och så har jag funderat på varför det bara verkar vara jag som har svårt att rasa i vikt av smaken. Undrar om det har att göra med att jag nu mer är en stolt icke-rökare. 
Oj vad tankarna snurrar, kan vara så att jag upprepar mig i inläggen men de må då vara kommer faktiskt inte ihåg vad jag skrivit tidigare. Hoppas att jag lyckas sova i natt men det tror jag som jag börjat sova sen jag slutade röka. Hade planer på att vara ett dygn med familjen uppe i stugan men det är förkylda människor där och det vore förödande om jag blev förkyld om jag fick välja så skulle jag haft familjen hemma dels för risken att dom tar hem smitta men oxå för att jag blir rastlös och saknar dom. Jag känner att jag kanske skulle behöva lite stöd så här sista veckan jag kämpar på med mitt flyt, längtar till andra sidan då jag får börja äta hemma gjord slät soppa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0