Fy!!!

Jag har inte fått i mig alla kalorierna jag ska idag heller tror ju inte att det är jätte bäst men vad att göra? 
Det är inte som det varit tidigare att jag hamnat fel i mattiderna utan nu är det för smaken och lukten från munnen.  Jag är på väg att kräkas utan att jag äter eller snarare dricker nå. Tror att jag måste ringa dietisten i morgon och fråga om det är bättre att inte tvinga i sig och få behålla det jag fått i mig eller om jag ska dricka alla och kräks jag så gör jag de. För mig känns det mer logiskt att sluta innan jag kräks sen så rinner allt rakt igenom mig tack vare antibiotikan. Vilket kanske inte heller är så bra. Suck 
Hur jag än vrider mig har jag rumpan bak. Lika bra att kolla då man är osäker. Pratade för den delen med vc idag och jag fick en tid på torsdag för att väga mig :-) sen så var jag förvirrad angående antibiotikan läkaren sa 10 dagar men på etiketten står det 7 och med min tur var det naturligtvis 10. Blir alltid knas i magen men brukar kunna lindra det med hälsofil. Lyckades få ett piller mot svamp som alltid kommer som ett brev på posten har tänkt att jag vill ha de i stället för att hålla på med pevaryl i framtiden mycke smidigare. 
Kanske ska prata om nå kul oxå Oliwer hade bowling träning i dag älskar dessa kvällar då jag får komma ut och träffa folk och se hur mycke han har utvecklats min "lilla"  pojke.
Önskar att dom skulle vara hemma resten av påsklovet men jag får försöka klara mig på egen hand. 
Är väldigt sugen på Ikea men med Ikea innebär det cheescake älskar de och vet inte om jag skulle klara av att hoppa över den. 
Skulle kunna äta ett mål mat nu bara för att bli av med smaken och lukten 
Blåste lite lätt på katten och hon rygga och ruska på skallen vi fick ett riktigt gott skratt. 
Sov gott mina vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0