Måndag!

Tankarna snurrar på. Har inte rökt flytet går bra är aldrig hungrig så måste hålla koll på klockan så jag får i mig alla påsar. 
Men tänk om jag inte går ner det jag ska????
Tänk om jag snubblar just på målsnöret??? 
Min kropp är för tung för mina knän och höfter har noll i kondition försökt cykla men får mjölksyra direkt skulle behöva promenera men har ingen styrsel i lederna och det är ojämt på vägarna. Låter som en miljon ursäkter och jag önskar att det var de men tyvärr fakta. 
Ska kolla om jag får låna ett gåband några veckor hoppas de.
Dax att koka ris till grytan som står på spisen, självplågeri att laga mat men familjen måste få äta.
Hoppas på pluspoäng hos maken kanske en weekend till hösten :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0