Motivation!

Min motivation svajar från dag till dag. Vågen ändras både upp och ner, då den går ner går de bättre men då den går upp är jag fruktansvärt när att åka och köpa mat.
Det är ingen hit att äta antibiotika och inte kunna ta nå hälso fil för att skona magen. De positiva är att jag inte blir förstoppad. 
Rastlös till tusen har aldrig kört så mycke bil någonsin då Chrille varit borta hmm 2 vändor till stan redan :-) 



Lekte med naglarna i dag ska bara måla ringfinger nageln endast där det är en tipp resten är mina egna som jag förstärkte. 
Kommer ta ett tag innan jag har full kläm på de hela.
Blir att beställa lite mer saker och dekorationer till naglarna. 
Plågar i mig sista smaken suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0