Nervös!!!!

Nervös gånger massor. I morgon är det halva tiden invägning ska gärna gått ner 5% av min totala vikt vid förra vägningen. 
Enligt våran våg så är jag ett drygt kilo bort. 
Vidrigt rädd att operationstiden inte blir spikad som det är nu är dagen bara preliminär, vill göra den permanent. 
All oro har verkligen visat sig på mitt humör nu i eftermiddag kan erkänna att jag varit/är en surf...a mår inte så där jätte dåligt av de som jag brukar. Känner att det är inte minsta konstigt tycker snarare att det är förvånande att de inte hänt tidigare. 
Haft dottern med familj här på middag och umgänge. Helt underbart att vara mormor. 
Min lilla skit ska bara ha mig till hjälp då han ska äta ingen annan duger <3 
Min stora skatt värmde mitt hjärta. Löpbandet vi beställt kom idag så Christian skulle hjälpa till att få in det och montera de då frågade hjärtat 
-Men mormor varför har du skaffat en sån?
- Mormor är less på att vara tjock och vänta du och se hur smal mormor blir ( tycker att det blir lite mycke för han att förstå allt med operation så gjorde de enkelt) 
-Men mormor jag tycker du är perfekt som du är. 

Man smälter ju som smör i solskenet. Exakt vad jag behövde höra just idag. 
Hann då med 5 minuter på bandet som ser ut som actics så när som på displayen. Väldigt nöjd att vi valde ett bättre o stabilare än vi först titta på. 
Hoppas jag får sova i natt för nervositeten och rädslan att ramla just innan mål och inte fuska de minsta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0