På språng!

Igår var jag till dietisten, enormt skönt att få mer ordentliga råd eller direktiv om efter tiden. Vad jag ska äta då jag får börja äta vanlig mat har jag stor koll på redan innan flytet men den där mellan tiden. Ser då ut så här i alla fall 2 veckors släta soppor tur jag fick recept sämst på soppor sen är det 4 veckors mos/pure potatismos konsistens ingen pasta :-( och inte pulvermos men det måste lösa sig. Pappa skratta då han fick höra de bara för att jag inte tycker om kokt potatis aldrig gjort. Sen blir det 2 veckor med finfördelad mat sen får jag äta som "vanligt"  men de blir det ändå inte för då skulle operation vara totalt bortkastad. 
Idag har vi varit på stan och handla till soppor och till Oliwers innebandy, tog på mig att fixa drickor till kiosken och ta dit alla saker vi behöver. 
Kommer att bli enormt spännande om jag orkar hela dagen, måste vara där ca 08.45 och räknar med att prisutdelningen är vid 17. Många timmar i farten med minimalt med kalorier. I värsta fall får jag väl åka hem någon timme men hoppas inte de eftersom vi är väldigt få vuxna som kommer att vara där och ha ansvar över hela cupen. 9 eller 10 lag blir de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0