Påsklov!

Då var det dax för påsken med allt det innebär. För min del kvittar det eftersom jag fortfarande dricker. Vi gjorde bort handlingen igår och mitt krav var en ny våg. Skulle ju ha varit och vägt mig igår i stället för onsdag och hade jag gjort det hade jag fått klartecken med operation. Var ändå tvungen till vårdcentralen för min böld på örat 



Antibiotika i 10 dagar läkaren tog en odling för att kolla så jag fick rätt piller svullnaden har redan gått ner ganska mycket och mindre ont hoppas bara det hinner läka. 
Idag är det nya tag med löpbandet som gäller familjen har redan dragit. Blir en stor test det här då dom är borta brukade jag äta gott ibland tagit mig ett vinglas sen rökte jag då jag blev rastlös och hade tråkigt. Men är ganska säker på att det går är så beslutsam. 
Kommer nog till att börja leka med gelenaglar :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0