Skönt!

I kväll har det gått en vecka sen jag tände min sista cigg :-) jag har kommit ifrån att kolla så att dom är med och att jag ska röka innan jag gör något. Det är riktigt befriande nu tycker jag att det luktar illa. Jippi. 
Ingen är gladare än jag min pulverdiet går oxå kanon hoppas att vågen håller med mig. 
Är väldigt rädd för att jag inte går ner som jag vill fast jag gör allt utom det viktigaste motionerar. Har beställt ett löpband idag. 
Har aldrig varit så motiverad tidigare. 
Just nu tänker jag på mig själv all ork och energi lägger jag på mig själv, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist och för första gången kan jag säga att jag mår bra och faktiskt mena det.
Alla säger att det är bra det har jag oxå gjort men nu känns det i hela kroppen jag mår bra och jag gör saker för mig. 
Kalla mig egoist om ni vill mig gör det inget för nu känner jag att det är min tur att ta lite plats :-) 

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inget egoistiskt med det! För att orka finnas för andra måste man finnas för sig själv med :)

2016-03-16 @ 20:33:16
URL: http://diamondsdancing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0