-4!

Dock inte kg för de har jag inte kollat än men storlekar på byxorna. Jag var tvungen att kolla 2 gånger och be Chrille kolla om det verkligen var st 46. Alltså detta ska inte vara möjligt!!!  Enligt mitt huvud. Jag började denna resa på st 54 och nu sitter jag i ett par 46 skumt.
Det är visserligen stretch men känns ändå otroligt, som vanligt så försöker jag hitta på ursäkter på hur det kommer sig. I normala fall så kommer byxorna inte längre än just över knäskålen. Det var många år sen jag hade dessa byxor men använde dom inte speciellt länge så var dom för små. 
Idag har jag och min hjälp varit till Älvsbyn och kastat däck på fälg. Skönt att få bort de. Känns skönt att rensa. 
Behöver bara ta förråden oxå. 
Längtar till i morgon, då ska jag till Luleå på ett seminarium om överviktsoperationer ska bli intressant. Kan säkert få en massa tips och råd från dom som faktiskt gjort den. Vist är både läkare, sjuksköterskan och dietisten duktiga men dom har inte gjort samma resa så dom kanske inte tänker på allt bra att veta. 
Elton är här nu i kväll nu sitter han och halv sover hos morfar. Älskade lillskit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0