Blodtryck!

Igår hände de inte mycke. Tog hand om lite tvätt, bädda gästsängen fyllde jord i den andra pallkragen hade ju köpt för lite. Men vad jag fick kämpa med de faktum att jag var jätte yr. Jag kan inte annat än se de som att blodtrycket spökar, har alltid haft lågt fast jag har rökt och varit fel. Gissar att det är ännu lägre nu. Då jag opererades tyckte sköterskan att de var lågt o då var de normalt för mig, då hon tyckte de var bra tyckte jag att de var högt. 
Jag gjorde några försök att plantera men fick ge upp. Chrille fick laga maten. Först efter en liten vila och familjen ute lyckades jag få ner plantorna i jorden. 
Idag är jag trött vakna vid två och var tvungen att gå ut och kolla om Christian och Chrille köpte mig en ny Yngve. Nu står den där en Audi 100 automat åååå äntligen. Fast de här är en sedan. 
Ska till sjukgymnasten idag och det blir intressant att höra vad dom säger om min stackars kropp.
Hoppas att jag får akupunktur och träning. 
Huvudsakligen är att en sjukgymnast hjälper mig med ett träningsprogram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0