Effektiv!

Har otroligt nog fått nå gjort idag. Morgonen började med att jag ifrågasatte mig själv. Ta tid för utvecklingssamtal kl 8 med en son som är mer än långsam. Jag hade alldeles för mycke stresshormoner i kroppen då vi for. Allt går då bra, vissa åsikter om hans snabbhet finns i vanlig ordning så inga nyheter. Iväg till Coop och handla, åt en bar i bilen på väg hem. 
Oljade in pallkragarna då jag kom hem och hade packat in.
Sen var jag helt i mitt esse kände hur de var läge att få saker att hända.
Jag har tvättat, gjort müsli som jag tyvärr inte tyckte om men vad att göra, en stor satts veckosallad och kört bort returer. 
Imorgon blir det att ta hand om all ren tvätt och plantera jordgubbar, rabarber och gräslök. 
Har ganska ont i kroppen nu vill jag lova men det går om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0