Fredag!

Förmiddan gick åt att fundera på hur jag skulle dra på måltiderna så de skulle bli någorlunda bra med besöket hos sjukgymnasten.
Lyckades faktiskt relativt bra klara mig från blodsockerfall men åt en proteinbar eller en halv i bilen på väg hem. 
Måste säga att jag träffade en sjukgymnast som passar mig som handen i handsken. 
Hon undersökte min onda axel väldigt noga och till skillnad från andra sjukgymnaster jag träffat så fick jag ett hum om varför värken återkommer hela tiden. Hon tror att det är några faktorer som gör de, jag fick axeln lite urled som ung, sen så har det med att jag drar fram axel förmodligen pga dåliga ryggmuskler sen så var de lite trångt för leden i vissa lägen. Första svaret jag fått som jag faktiskt tycker låter rimligt och hon kan ju inte se hur de ser ut i leden men blir det inte bättre med träning så måste de göras en röntgen. 
Vi pratade oxå om det faktum att jag gjort en gastric och helt enkelt behöver hjälp för att stärka min kropp, fick beröm för att jag tog tag i de så snabbt innan jag börjat tappa en massa muskelmassa. 
Jag fick hemläxa morgon och kväll ska jag dra bak axlarna och spänna muskler vid skulderbladen sen så ska jag ut på 2 st 20 minuters promenad innan vi träffas nästa gång. 
Det är just de här jag behöver en stor spark i röven. 
Mitt stora problem är ju de här att nog kan jag fixa ett träningskort men jag behöver hjälp för att styrka kroppen på rätt sätt. 
Jag gör de här för att må bra och trivas med mig själv. 


Välkommen till familjen Hubert, älskar dig redan fast jag inte kört dig. 

Ligger med träningsvärk baksidan av låren och i skinkorna. Puss och kram sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0