Fullt upp!

Det har varit en sån här dag då allt har hoppat sig. Först och främst var jag trött i morse, sov dåligt i natt. Så då jag ätit frukost och sett till att Oliwer gjort de han skulle la jag mig. 
Av någon anledning så ställde jag larmet men behöver inte de nu då jag vilar, vaknar att jag är hungrig fast inte samma känsla som innan op.
Hitta en bild som jag borde ha som profilbild  


Alla mina bokade tider har krockat med mattiderna. Lunchen köpte jag på Ica i öjebyn åt den utanför bilprovningen, blev ombesikning tror han bestämde sig för att underkänna bilen med de må då va. Tog en mellanlandning hos pappa innan det var dax för träning på Step In. Första träningen, älskar min sjukgymnast hon är så cool och hård. Men hon passar mig gillar läxorna ut o gå. Äntligen har det blivit av kan inte tänka hä hinsh utan jag måste skulle skämmas ögonen ur mig om jag inte gjort de.
Tror jag kommer ha en himla massa träningsvärk i morgon. Jag började må riktigt dåligt efter träningen, huvudvärk från h-vetet, mådde illa svettades som en gris de bara rann. 
Skulle egentligen ha ätit mitt i träningen så då jag kom hem tog jag kvarg och la mig på sängen och åt sakta men säkert började jag må bättre. Så in i duschen sen snabb plocka jag undan disk. Chrille fick fixa maten, äta och hann faktiskt sitta i soffan en liten stund innan jag skulle på styrelsemöte och veckohandla efter det. Det krocka naturligtvis med kvällsmaten.
Om jag i huvudtaget lever och rör mig i morgon så ska jag stå vi spisen och göra mellanmål att peta in i frysen. 
Puss och godnatt för nu är jag slut 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0