Hemläxa!

Första gången på jag vet inte hur många år som jag faktiskt tagit en promenad själv och i syftet att få motion. Fick ju i läxa att promenera ute i 20 minuter två gånger till på tisdag så jag tänkte som så att lördag måndag blir bra. 
Har väldigt ont i axeln av undersökningen igår eller inte bara därför för jag har varit dålig ett tag nu. Hoppas verkligen att jag gör rätt då jag gör övningen för axeln, den var lite knivig.
Har fortfarande träningsvärk bakom låren och i skinkorna från vad vet jag inte exakt men tror att de är från planteringen.
Livet känns väldigt bra nu, jag känner mig smal så de står härliga till. 



Om sanningen då ska fram så är jag inte alls smal utan fet men känslan av att inte rulla fram är underbar. Har fortfarande 36 kg för mycke men tycker det är bra att jag inte tvär rasar för nu har jag möjlighet att bygga upp min kropp på ett sunt sätt. 
Tyvärr har jag varit duktig på att äta dåligt nu på eftermiddagen så magen mår inte bäst. Har lite svårt att veta om de svider typ magkatarr aktigt för att jag ätit för mycke sött eller för att jag inte ätit kvällsmat eller för att jag har en massa luft i magen har rapat ganska mycke i 1.5 timme. Jag har lagt mig i sängen känner mig sliten och tänker att jag snart märker om jag behöver äta.
Kroppen är helt fantastisk på att meddela sig att den behöver näring. Upptäckte ett till sätt idag....  Huvudvärk så nu om jag inte har koll på klockan så är det skakningar eller darrar svårt att beskriva, jag blir fruktansvärt trött från ingenstans och huvudvärken. 
I morgon är det morsdag enligt mitt tycke köpmännens jippo här firas de inte med fika och presenter utan kaffe på säng. Men jag har inte gått bjuda på nå sista åren då jag vakna mitt i natten och frukost har jag aldrig ätit tidigare. Chrille brukar få frukost på säng på farsdag men har inte varit lönt att ge mig nå men nu äter jag de första jag gör så sa åt min man att jag tar gärna frukost i morgon och berätta vad jag brukar äta i mängd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0