Hjärnsläpp!

Ska berätta om helgen i senare inlägg. 
Igår då vi satt i bilen kom det reklam om tjejmaran på radion och då får jag ett totalt hjärnsläpp. Undrar om jag ska ha de som mål att springa den nästa år. Hålla slå mig någon. Jag har aldrig sprungit i hela mitt liv jag kan inte springa. De säga att då jag har försökt så påminner jag om en sprattelgubbe. Har väldigt dåligt koordination alltid haft.
Tankarna har fortsatt idag. Jag behöver ett mål och utmaning med träningen. En mil är kanske att ta i men hmm måste finnas annat.
Kolla just upp vårruset 5 km kanske kunde vara något. Jag funderar om det är något bättre mål jag skulle kunna ha med träningen.
Help me!! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är väl ett jättebra mål? :) Sedan spelar det väl ingen roll hur du ser ut när du springer, huvudsaken att du tar dig framåt.

Actic har något samarbete med Ica, så att man kan göra Ica-klassikern hos dem. (Löpband, crosstrainer, simma osv) https://www.ica.se/klassikern/ Det kan ju kanske vara en kul början, då har du olika moment du kan göra för att sen orka springa vårruset. :)

2016-05-25 @ 21:01:30
URL: http://diamondsdancing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0