Klämdag!

Gubben ledig så vi skulle passa på att kasta skräp men kön gjorde att vi vände får ta de på måndag. 
Kom på att jag ville in på systemet inte för att jag ska festa i helgen utan för att ha hemma. Igår var jag väldigt vin sugen men hade bara vinet jag fick då jag fyllde 40 och det är inget jag öppnar just nu. Kom hem med 3 halvflaskor. Jag räknar med att jag inte kan dricka speciellt mycke får eventuellt dricka ur ett snapsglas eller nå mellanting. 
Inget jag oroar mig för just nu. Jag har inte fått nå gjort förutom ätit och lagat mat åt familjen. 
Chrille har fått desto mer gjort bland annat rensat från en garderob och mixtra med husvagn och tagit tag i tvätten. Jag har inte velat tvätta då jag inte vågat slå/skaka ut kläderna pga operation och såren. Men jag återvänder mer och mer till en rutin. Lyckades få en tid åt Oliwer för att kolla om han är allergisk vilket jag börjat misstänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0