Kluven!

Denna tisdag började med att jag fick åka till Luleå och lämna telefon till min man. På väg dit så ringer dom från kommunen som vanligt tänker man de värsta men det var från korttids. Vilken glädje Oliwer har fått beviljat mer tid så nu fram till september blir det 2 gånger i månaden :-) så skönt. Älskar mina barn men tycker att det är skönt att inte behöva ha hundra koll på Oliwer. Han är i och för sig högfungerande men det går ändå aldrig att slappna av.
Nu till det kluvna. Rasmus har varit och tömt sitt rum pga en konflikt mellan oss känns trist men samtidigt skönt just för att rummet bara står som förvaring fram till nyss. Bara gilla läget liten har blivit stor och det är naturligt att klippa banden man ska inte vara kloss i arslet på mamma. 
Det gick faktiskt ha ett samtal med honom nu han sa att han skulle komma tillbaka nog får du tillbaka mig mamma måste bara landa typ 
Det känns ju bra ändå. 
Kommer att städa ut rummet och ställa in en säng sen ska jag försöka få in lite hobby prylar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0