Kristi flygare!

Fram till lunch var de ganska lugnt här hemma. Chrille börja städa ut Rasmus rum ett tag före men jag tog de bara lugnt. Jag har letat en gäst säng, vann ett bud på fb jippi. Vill inte att det ska bli allt för dyrt eftersom det är ingen säng som kommer att användas speciellt ofta. Vilket fall så satt vi och resonera om hur vi ska göra med rummen vi har. Min tanke var att Oliwer får delvis ta Rasmus rum till lekrum och har kvar sitt sovrum och har kvar pusslet i de som skulle bli gäst rum, men det ville han inte utan han ville ha ett rum. Ja vad säger man?  Han måste ju få chansen att visa att han blivit äldre han oxå. Så iväg till Ica maxi och jula, Chrille skulle ha någon typ av silikon till nå uti husvagn och lika bra att handla där då. Skynda sig hem för jag insåg ju att jag glömt ta med mellis. 
På väg hem fick vi besked att vi kunde hämta sängen så melliset åt jag i bilen, gäller att inte bli uppställd om jag säger så för då får jag låsa in mig hemma. Gjorde ju operation för att få ett liv inte tappa de lilla liv jag hade :-) 
Sen var de ju bara göra klart gäst rummet och flytta ut bäddsoffan Oliwer hade till släpet, perfekt då gubben är ledig imorgon. Nu är det bara Oliwers gamla sovrum som ska fixas.
Blir perfekt att få ett ställe till returerna och så ska jag så småningom fixa mig en liten hobby hörna. 
Lasse hade lite otur på dragningen. Innan vi viste allt de här så hade vi bjudit in till grillat. Vi har inte riktigt lärt oss att jag äter så lite så vi hade en drös med kött som skulle grillas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0