Kvällen!

Oliwer överraskande mig med att sluta tidigt idag vi har ju fått information men minnet. Jag passade på att ta honom till hjälp på soptippen. Guld värt jag hade inte klarat de själv bäddsoffan var mycke tyngre än våran gamla typ 4 år soffa som hunden spydde ner så den var utom räddning. Det var knappt jag orkade bära den fast Oliwer hjälpte mig. 
Det tog totalt knäcken på mig, oj vad jag har tappat styrka på dom här veckorna. Det blir gym till hösten det är ett som är säkert. 
Jag lyckades göra en till matlista :-) de är inte tvärenkelt men klart värt de både billigare och enklare än att tänka dag för dag 
Undrar vad morgondagen bjuder på, hoppas jag är piggare då. Kanske dax att ringa vc :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0