Lilla julafton!

Jag har fått några gliringar av min man angående mina underkläder typ rensa :-) 
Dötrist är ju de men tänkte ta tjuren i hornen och så gör jag de så jag vet vad jag har och inte har. Hittade nån bh som jag kan ha om jag köper så de blir längre runt om, trosor var ju ett skämt ett stort måste. Inte så konstigt finns bara tråkiga trosor till en tjockis. Jag gick även igenom två andra hyllor och där var de mycke roligare. Fanns träningskläder och nån tröja där. Jippi då slipper jag köpa de i helgen. Med tanke på sjukgymnastenn så var de ett av helgens måste nu behöver jag plötsligt bara skor och en tränings bh :-) 
Kommer att sikta in mig på nå typ av shorts och nått linne för dom jag har visar nog så mycke sen får vi se vad jag hittar. 
Kommer inte ihåg när jag köpte träningskläderna och blev mycket förvånad då jag kunde ha dom.
Jag känner hur livslusten ökar massor och självkänslan får sig en liten boost.
Packa för en vecka i skogen är inga problem alls men för en natt på hotell oj vad svårt de är. Blir att sova nu vi tänker åka ganska tidigt och så ska cippa ha hundvakt. 
Om någon av er som läser vet någon som vill ha en honkatt chippad och kastrerad så snälla säg till chrille har fått så mycket allergi och så kanske oliwer 





Hon är stencool älskar att åka bli en riktig jägare hon tar allt. Snälla hör er för. 
Nu är det bara packa ner i en väska o hoppas att de ryms tjo o ting 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0