Mat!

Jag håller mig inte hela natten på de jag äter, somna runt halv tio åt halv nio och vakna vid fyra. Jag är inte hungrig så som jag var tidigare men känner att kroppen behöver är mer som ett litet sug. Gruvar mig för i morgon då ska jag och ta fasteprover så efter åtta i kväll får jag inte äta fram till strax innan nio måndag morgon. Längtar på ett sätt för då får jag en vikt som är rätt. 
Märker att jag inte är som många andra opererade som har dagar dom känner sig fet på. Jag känner bara jippi va smal jag är fast de är jag ju inte men har gått ihop ganska mycket framför allt märker jag de på magen, kläderna givetvis. Undrar hur många kg och cm som försvunnit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0