Ny vecka!

Ny vecka nya förutsättningar nya val och det blir vad vi gör det till.
Jag känner mig bara glad och uppåt, livet leker. Fast ändå inte, ansvar och åtaganden finns ju fortfarande kvar och det är helt okej. 
Igår var de ju köpmännens jippo morsdag jag hade tur och fick frukost på säng sen bar de iväg och fira svärmor. Hon måste ju få ha sin tradition fast jag inte håller med henne. 
Idag blev det en kvällspromenad så nu har jag två promenader till i morgon som det var sagt. Försöker med axelträningen eller jag gör den men är lite rädd att jag gör fel men det visar sig. 
Undrar om man vågar säga till en sjukgymnast att man har träningsvärk?  Känns löjligt men det är ju ett bevis på hur mycke jag misskött min kropp men nu är jag på väg att ta tag i det.....stolt tjej.
I morgon blir det en dag på fläng hoppas jag kommer ihåg apoteket :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0