Planerar!

Försöker planera helgen. Missa ju att testa hur jag reagerar på vin helgen som var för jag har nämligen tänkt få äta och dricka gott i helgen eller rättare sagt lördag då vi tar in på hotell. Oliwer far på korttids och jag tror att vi behöver en kväll på tu man hand om jag säger så. Det pågår så mycke med mig nu en stor förändring och det är en fördel om mitt äktenskap hinner med oxå. Vi har absolut inte någon som helst kris men det var evigheter sen vi gjorde nå tillsammans. 
Känner mig just nu helt handlingsförlamad, jag får inget gjort om dagarna mer än att äta och fixa diskmaskin. Satt och funderade på de för ett tag sen, jag behöver ett liv. Jag blir så glad och uppåt då jag tar mig hemifrån på dagarna jag behöver de. I vilket fall fick tankarna mig att vinna över dammsugaren. Det är ingen rolig årstid att ha djur på. Cippa drar in så mycke skit. 
Dagens middag var tänkt att det skulle bli grillat, vill testa pommes men de är grått och trist ute så blir att steka maten inne. 
Oliwer kommer väl hem på en timme då är det läxläsning som gäller. Igår fanns inte tid för läxa då han for till en klasskompis vilket inte händer så ofta. Jag fick mina nya vitaminer igår så nu är de mindre piller om dagarna, byter 4 st piller mot 2 st brustabletter inte de godaste men ska gå. 
Blir spännande att göra Umeå i helgen, jag har bara passerat de tidigare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0