Röksugen delux!

Drömde om cigg i natt och verkligen haft episoder där jag varit sugen men icke de. Jag kämpar på. Har varit med Oliwer till hälsocentralen och det är ganska troligt att han är allergisk men blodprov är taget så hoppas att det inte är så. Det kollas björk, hund, katt och penicillin. Kan sluta med att vi inte kan ha kvar varken hund eller katt. Fast om jag ska vara helt ärlig så har jag börjat fundera på hur länge till det dröjer innan vi ska låta cippa somna in. Hon tycker inte om att fara bort längre utan hon vill bara sitta i bilen. Är några saker men vi får se vad som händer. Det lär ju gå fortare om Oliwer har allergi då finns det som inget annat val. Jag har inte tänkt att hon ska vara tvungen att flytta runt på ålderns höst hon blir ju 10 år i år. Donna har många fler år kvar i livet så hon får flytta om de finns någon som vill ha en galen katt. 
Att handla spontant för att man ändå är i stan är ingen hit alls då man inte får dels äta allt och håller på att lägga om kosten. Fick ändå med mig bra saker hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0