Tar nog tillbaka!

Tar tillbaka tidigare inlägg. Det är 3.7 kg på 3 veckor så en minskning med 1.2 kg i veckan är inte att klaga på ändå. Var tvungen att skriva i en grupp på fb för att komma fram till de här. Ser ofta dom som gått ner massor på några få månader men jag har ju aldrig slagit ut de per vecka. Min sluta röka sköterska ringde idag, det här blir sista veckan hon ringer två gånger. Hon drar ner det till en gång sen eftersom det går så bra och att behandlingen snart är slut. Den 16 så ska jag gå ner till en champix per dag de som är kvar sen får vi se om jag känner att jag behöver längre behandling. Känns ganska stabilt tänker inte så mycke på att jag har rökt men man ska väl inte ropa hej. 
Jag hoppas innerligt att jag inte börjar om tycker själv att jag är så jäkla duktig. 
Har just röjt i köket efter maten, haft en stek på i fyra timmar den var så mör att den föll sönder då jag skulle skära den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0