Tusen och en saker!

Varning för långt inlägg. Sköterskan från kirurgen ringde idag alla prover ser bra ut så jag äter rätt. Fråga om midjemåttet och jag minns rätt har minskat 17.5 cm. Är väldigt nöjd och lycklig. Nu kan jag börja testa annan mat, berätta min relation till potatis och hon skrattade och tyckte att jag gjort de extra bra då jag ALDRIG tyckt om potatis. Erkände att jag inte pureat maten som de var sagt men höll mig inom rekommendationerna jag fått men tugga noga. Bara fortsätta som jag gjort och testa nya saker. Tänker att jag ska testa ett livsmedel i taget för att kunna veta vad som funkar för mig. 
Oliwer har varit första dagen i dag och jag lovar att de var skönt för mig, säkert för han med. Oj alla mina tankar flög iväg hade verkligen tusen saker att berätta. 
Skulle ju ha varit på soptippen idag men var så trött då Oliwer for så jag la mig och så där lämpligt till de jag höll på att somna så kom jag på att det var dax att äta igen. Hade turen att somna efter de. Har sovit väldigt dåligt i natt otroligt nog. Jag har vant mig vid att sova som en stock. Släpet står fortfarande med en massa skräp så det blir nog morgondagens bekymmer.
Känns som att det blir lite mycke i morgon men jag får väl prioritera. 
Hörde att det började vara dax för poker och mitt förslag är att dom kan spela då jag är borta :-) gäller att ta tag i de här och boka hotell snart eller i alla fall bestämma när jag ska åka. 
Nä nu är jag för trött natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0