Dålig!

I träningsväg har det varit en otroligt dålig vecka. 

Måndag körde jag Oliwer till korttids och fick inte maten att stämma med de så hoppade träningen då, tisdag skulle vi åka tillsammans och sen åka till Lillpite för att gratta.
Oliwer messa galet mycket och ville hem försökte få honom att stanna vi var utanför step in men vände dels på grund av att de var tjockt med folk och att Oliwer höll på, vi tappade lusten. 
Onsdag vet jag inte vad det var möjligt att vi tänkte att eftersom Chrille hade tid med medlemsrådgivaren på torsdag så tränar vi då. 
Naivt! 
Det var ett jäkla oväder så tiden bokades om, Oliwer hade varit halva dagen på ögon. Trots att jag har massa ork nu så tar sånt fortfarande på mig men de måste göras och jag blir inte lika slut nu som tidigare. Pappa är inte helt återställd än drygt 3 veckor har jag hjälpt honom. Jag vet ju att de driver en hel del där pappa bor så vi bestämde att fara dit o ta en vända fast det väntas mer snö.
Idag har vi varit och skottat en gång till vansinnigt glad att vi skotta igår hade inte orkat få bort allt. 
Oliwer har lånat hem bågar.
Summan av veckan är att den inte alls varit bra, stressig nästa vecka lär oxå bli körig. 
Det är massa tider att passa både Oliwer och Melker ska till tandläkaren jag har kurs i tecken som stöd kul men ja nä måste få ordning på detta 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0